Jumlah Paparan Pelawat.

Isnin, 26 Mac 2012

Badi betullaaah.

Minggu-minggu yg berlalu pergi, merupakan antara minggu-minggu yg meletihkan minda serta melemaskan Badi di dalam kehidupan dunia. Badi bukan apa, cuma kadang-kadang tu, terasa diri Badi ni seolah ditarik ke dalam lumpur kerja yg akhirnya menelan Badi hidup-hidup.




Ahhh. Kenapalah dari mula lagi Badi tak terfikir nak membahasakan diri Badi ini sebagai Badi, kan? Badi (mencarut) betullah.




Pernah satu haritu, bila ada yg memanggil nama Badi.... dengan tegasnya;



"Wohooooiiii Badiuzzaman.....!!!"



Badi boleh pulak tersilap dengar...



"Wuhaaaiiii Badiozawa.....~~~"




Teruknya.



Eh, lupa pulak. Yuolz kalau nak tahu kan... Badi sekarang tengah sibuk pergi gym. Yelah, otot-otot yg ada ni sayang pulak kalau dibiarkan berhabuk. Sekali sekala teringin jugak Badi nak berlengan Lin Dan dan berkaki Azizulhasni. Cuma kalau berbadan Amirulhadi tu je yg Badi mintak dijauhkan.



Tapi kan....... Ada satu je lagi masalah.





Macam mana nak jalan dengan kaki yg tak terkepit ha? Badi tak reti la yuolz.

1 ulasan:

Juno berkata...

Ikat sekampit beras di bahagian dalam peha. Insyaallah.

Dapat nasi kangkang.